راه های مثبت ماندن در میان طوفان

[ad_1]

توسط جایا رو

جهان بیش از یک سال است که دچار بحران بی سابقه ای شده است. درست زمانی که فکر می کردیم بدترین وضعیت به پایان رسیده است ، موج دوم ما را درگیر کرده است. وقتی چشم انداز همه تاریک و نابسامان باشد ، حتی خوش بین ترین افراد در بین ما نیز شاد ماندن را دشوار می دانند.

ما نمی توانیم ویروس را سبک بگیریم. این همچنان بدبختی های ناگفته ای را به مردم سراسر جهان تحمیل می کند. با این حال ، جذب شدن به یک ذهنیت منفی می تواند نتیجه مثبتی داشته باشد. برای برداشتن اقدامات پیشگیرانه ، باید پیشرفت های ویروس کرونا را پیگیری کنید. اما نیازی نیست که درباره آن وسواس داشته باشید. برای دستیابی به نشاط و عزم راسخ برای مقابله با طوفان ، روی نکات مثبت تمرکز کنید. در اینجا چند کار وجود دارد که می توانید برای حفظ آرامش انجام دهید.

ابتدا اطمینان حاصل کنید که از رژیم غذایی سالم محتوای معنوی برخوردار هستید. روزانه یک ساعت به مصرف افکار مثبت و قدرتمند اختصاص دهید. روی آنها تأمل کنید و آنها را در زندگی خود به کار بگیرید. برنامه فعالیتی را تهیه کنید و تا آنجا که ممکن است به آن پایبند باشید.

برای ورزش بدنی یک اسلات در نظر بگیرید. این باعث ایجاد نگرش شادتر در زندگی می شود و انرژی تولید می کند. حس شوخ طبعی خود را حفظ کنید و درباره داستانهای شاد بحث کنید. فیلم های الهام بخشی را تماشا کنید که ذهن شما را از یاس فرو می برد و انگیزه لازم برای گذراندن برنامه روزانه را به شما می دهد.

به یاد داشته باشید که اوضاع می تواند بسیار بدتر باشد. حداقل شما یک خانواده دوست داشتنی ، منابع مالی کافی ، یک حلقه شگفت انگیز از دوستان و موارد بسیار دیگری دارید که باید از آنها سپاسگزار باشید. بحران کنونی مرحله ای گذرا است که قبل از اینکه بدانید از بین می رود. بنابراین ، همه چیز را در خیال خود قرار دهید.

نگرش به اشتراک گذاری ، مراقبت و خدمت رسانی را ایجاد کنید. وقتی به خود فکر می کنید احساس ناامیدی ، تنهایی و بدبختی می کنید. از یک هدف بزرگتر ، یک ایده آل نجیب تر حمایت کنید ، و شما پر از لوبیا ، مشتاق و با انگیزه هستید. به افراد نیازمند کمک کنید. فقط فکر هدیه دادن لبخندی به لب می آورد و روحیه شما را بالا می برد.

با مردم مهربان ، ملایم و مودب باشید. آنها وضعیت را به همان اندازه ناامیدکننده شما پیدا می کنند ، شاید بیشتر. کمی همدلی کمک زیادی به آنها می کند تا احساس کنند دوستشان دارند. آگاهانه تلاش کنید تا خود را جای آنها قرار دهید.

تمام کارهایی را که همیشه می خواستید انجام دهید اما هرگز وقت آن را پیدا نکردید. بیاموزید که چگونه آشپزی کنید ، ساز بزنید یا حتی استاد پل شوید. یک استعداد پنهان را پرورش دهید ، در دوره ای ثبت نام کنید که مهارت های شما را در کار بهبود بخشد. باگاواد گیتا را مطالعه کنید. اکنون بهترین زمان برای ورود به حالت یادگیری است.

روزانه از همه آنچه به شما هدیه داده شده است – بدون درخواست و عدم تأیید ، موجودی داشته باشید. روز خود را با شناخت مثبت حداقل پنج چیزی که باید سپاسگزار باشید ، ببندید. این به شما کمک می کند برخی از منفی هایی که ممکن است در طول روز جذب کرده باشید را کم کنید.

در مواقع اخبار بد دائمی ، برای حفظ نگرش مثبت به یک پادزهر نیاز دارید و با عزم و امید رو به جلو حرکت می کنید. آگاهانه فعالیتهایی را تقویت کنید که مثبت ، دلگرم کننده ، استرس آور و خنده آور باشند!

هر چالشی وقتی احساس جدائی از مردم کنید ترسناک و دلهره آور به نظر می رسد. با اعضای خانواده و دوستان خود احساس یک احساس کنید ، با کسانی که ممکن است با آنها مشاجره داشته باشید یا با آنها رابطه منفی داشته باشید ارتباط برقرار کنید. آنها را در حلقه عشق خود قرار دهید. شما برای مقابله با هر چالشی انعطاف پذیری پیدا خواهید کرد.

برای وبینارهای باگاد گیتا با Jaya Row در روزهای شنبه ، به صورت رایگان ثبت نام کنید: vedantavision.org/gita



لینک شده


سلب مسئولیت

نظرات بیان شده در بالا از نظر نویسنده است.



پایان مقاله



Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>