دیگر فقط لرزش خوب نیست

[ad_1]

“من کارم را از دست دادم.” گفتم.

“مثبت بمان ، همه چیز به یک دلیل اتفاق می افتد.” او گفت.

“اما من آن را در وسط همه گیر گم کردم. و از دست دادن شغل افتضاح است. و در مورد EMI و سایر هزینه های من چطور؟ من پرسیدم.

‘شما از پس آن برمی آیید. و گریه کمک نمی کند. و شما فقط یک کار را از دست داده اید ، ممکن بود بدتر هم باشد. ‘ او گفت.

‘اره تو درست میگی.’ زیر لب غر زدم.

فقط جنسیت خوب ، اظهارات باعث می شود احساس مریضی داشته باشم. من به طور مداوم در حال بررسی بودم اگر واقعاً ناشکر باشم که اتفاق بدتری رخ نداده است. من احساس گناه کردم که نتوانستم مثبتی پیدا کنم. من اگر اشکالی ندارد که خوب نباشم مدام گوگل می کردم. این جملات احساس خوب مرا در یک حلقه سمی سوق داد. با مثبت بودن از بیماری خود متعجب شدم. و زودتر از آن ، فهمیدم که من از نظر مثبت بیمار نیستم بلکه از وسواس مثبت برخوردار هستم ، یعنی احتمال سمیت.

مثبت بودن سمی این است که ذهن خود را به حالت مثبت برگردانیم و به جنبه روشن تری نگاه کنیم بدون توجه به شرایط دشوار ، دردناک و غمگین. این در حال کلی سازی بیش از حد است. اجازه نمی دهد احساسات ما نفس بکشند. این یک شکل دائمی از اجتناب و سرکوب احساسات ما است ، به جای اینکه یک راه حل معتبر باشد ، خود را درگیر نگاهی شاد می کنیم.

مردم غالباً با اظهارات مثبت قصد آسیب رساندن به ما را ندارند. اما ذهن ما برای آرام کردن آتشفشان احساساتی که در درون فوران می کند پیچیده تر از این جملات ساده است. اظهارات ساده شده در واقع می تواند ما را از رشد عاطفی خود محروم کند. این روند بهبودی را با شادی ساختگی ، که عموماً طولانی مدت نیست ، دستکاری می کند.

علائم ظریف مثبت سمی ممکن است شناختن برای ما را دشوار کند. منبع می تواند رسانه های اجتماعی باشد که با اظهارات مثبت سرشار است ، یا گفتگوی شخصی برای نگه داشتن 24/7 هفته یا اظهارات بیش از حد عمومی دوستان و خانواده است. این زنگ هشدار قرمز است که ما شروع به مسدود کردن مشکلات می کنیم ، به آنها اهمیت کمتری می دهیم و اجازه نمی دهیم احساس کنیم. رتبه بندی مشکل شما در مقیاس 0 تا 10 هشدار دیگری است. من از دست دادن یک شغل در بیماری همه گیر را زیر از دست دادن یک فرد ارزیابی کردم ، علی رغم این واقعیت که هر دو شرایط وخیم و شدید است. فشار برای درخشش همیشه و پرچمدار منفی بودن نشانه دیگری است. وضعیت نداشتن چشم انداز آفتابی ما را در وضعیت مقصر بودن قرار می دهد.

البته ، ما همیشه نمی توانیم در استخر غم و اندوه باقی بمانیم ، اما این امر می خواهد احساسات منفی شما را کنترل کند ، نه اینکه آنها را پنهان یا انکار کند. احساسات واقع بینانه را انتخاب کنید تا اینکه همیشه شادی را انتخاب کنید. بگذارید استرس امتحان یا ضرر و زیان در تجارت را احساس کنید. مراقب منابعی باشید که باعث ایجاد سمیت می شوند. احساسات خود را با به اشتراک گذاشتن با یک دوست یا نوشتن آنها ابراز کنید. و اگر آن دوست هستید ، لطفاً در مورد احساس منفی بودن شخص قضاوت نکنید ، به جای نقل قول از احساسات خوب ، با درک یا فقط گوش دادن به او اطمینان دهید.

همیشه خوشحال یا مثبت ماندن یک افسانه است. بنابراین سعی نمی کنید به خودتان صدمه بزنید. احساس غم ، اضطراب ، حسادت ، ترس ، به همان اندازه بخشی از خوشبختی و مثبت بودن است. بگذارید خودتان تمام احساسات را در این طیف احساس کنید. اجازه ندهید کسی با ایجاد سرابی از خوشبختی احساسات شما را باطل کند بلکه خود را در واحه ای قرار دهید تا با خوش بینی امیدوار کننده غم و اندوه خود را فرو نشاند. فقط برای لرزش واقعی تلاش کنید !!



لینک شده


سلب مسئولیت

نظرات بیان شده در بالا از نظر نویسنده است.



پایان مقاله



Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>