تغذیه برای ورزشکاران استقامتی

[ad_1]

ورزشکاران استقامتی قبلا افرادی بودند که در ماراتن شرکت می کردند. اکنون ماراتن ها تنها آغاز بسیاری از مسابقات استقامت و استقامت فوق العاده هستند. در اینجا چند ایده در مورد راهکارهای تغذیه برای کمک به آن ورزشکاران آورده شده است.

توانایی انسان برای انجام در سطوح خارق العاده برای 10 تا 36 ساعت به سوختی که در مخزن خود دارند و سوختی که می توانند از آن در طی یک رویداد بگیرند بستگی دارد. تفکر سنتی برای ورزشکاران شامل گزینه هایی مانند وعده های غذایی مملو از پروتئین هنگام ورزش نبودن و میان وعده های کربوهیدرات در هنگام انجام کار است. این به این دلیل است که پروتئین به طور کلی کند جذب می شود و با یک جز component چربی پر می شود. این باعث می شود ورزشکاران بدون افزایش انرژی کربوهیدرات ها بیش از حد سیر شوند. از طرف دیگر کربوهیدرات ها انرژی سریع و کوتاه مدت را فراهم می کنند. متابولیسم قندهای درگیر سریع است و توانایی سلول های بدن در ترکیب این سوخت و تبدیل آن به انرژی به خوبی توسعه یافته است.

گزینه های کربوهیدرات تا حدودی بهبود یافته است. در اصل ، آنها بیشتر به شکل آب نبات می آمدند. اما شرکت های تغذیه ورزشی اکنون بسته های “گوس” چسبناک را تولید کرده اند که از نوشیدنی های غلیظ خوش طعم و قابل حمل هستند. با این حال ، اینها هنوز هم فقط افزایش قند کوتاه مدت هستند که منجر به افزایش و کاهش دوره ای می شوند ، بدون آنکه به سلامتی بدن کمک کنند. از آنجا که آموزش برای ورزشکاران استقامتی اغلب شامل چندین روز در هفته تلاش از راه دور است ، سلامتی این ورزشکاران – و همچنین عملکرد آنها – در معرض خطر است.

اما ممکن است امیدی در افق این زمینه تغذیه ای راکد باشد. پروتئین های گیاهی و غذاهای تولید شده در آزمایشگاه اکنون به عنوان پروتئین تمیز – بدون چربی و آمینو اسیدهای قابل تنظیم مخصوص عضله سازی همراه با دسترسی به انرژی کوتاه مدت در حال طراحی هستند. این قبیل غذاهای طراحی شده برای ورزشکاران ، اگر برای هر فرد متعادل باشد و با توجه به طول و سختی رویداد تیتر شود ، به آنها امکان می دهد هم کربوهیدرات و هم پروتئین مصرف کنند. این راه حل های تغذیه ای فراتر از افزایش عملکرد ، باعث بهبود سلامت ورزشکاران می شود در حالی که آنها در حین تمرین و مسابقات بیشتر می شوند.

اگر همان چیزی هستید که می خورید – و هدف شما انجام یک زندگی است – مصرف غذاهای بدن ساز در هر فرصتی ضروری است. این غذاهای جدید مرز شکن ممکن است منجر به اجرای فراتر از محدودیت شود.



لینک شده


سلب مسئولیت

نظرات بیان شده در بالا از نظر نویسنده است.



پایان مقاله



Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>