بزرگترین چالش سال 2021 کسالت است


کسالت یک احساس آشنا است. احساس عدم علاقه به فعالیت یا جدا شدن می تواند منجر به کسالت شود. بی حوصلگی ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که احساس انرژی کنید اما جایی برای متمرکز کردن انرژی خود نداشته باشید. همچنین ممکن است هنگامی اتفاق بیفتد که در تمرکز روی چیزی مشکل داشته باشید.

بی حوصلگی احساسی پوچ است که احساس ناامیدی و پوچی را به همراه دارد. وقتی حوصله تان سر رفته باشد ، ممکن است علاقه کافی نداشته باشید. ممکن است شما در حوادث اطراف خود محدوده توجه محدودی داشته باشید. ممکن است احساس بی حسی ، خستگی ، عصبی یا عصبی بودن داشته باشید.

در این بیماری همه گیر ، تقریباً نیمی از افرادی که با آنها صحبت کرده ام احساس بی حسی ، عصبانیت ، خستگی و عصبی شدن دارند. حس بی جهت بودن و چرخه زندگی یکنواخت بسیاری از ذهن های بدون سرنخ را خسته کرده است. متأسفانه همه چیز به همین جا ختم نمی شود.

یکی از مهمترین دلایلی که مردم در زندگی گامهای اشتباهی برمی دارند خستگی است. کسالت ، حتی در دنیای پرمشغله ما همیشه وجود دارد و این یک نیروی بی ضرر اما ویرانگر است. این تنها زمانی اتفاق نمی افتد که کار کمی باشد یا کاری برای انجام دادن وجود داشته باشد ، بلکه زمانی اتفاق می افتد که نسبتاً نسبت به موارد پیشنهادی بی علاقه باشیم.

بی حوصلگی می تواند به بسیاری از بیماریهای جامعه از جمله اضطراب ، ناامیدی ، ناامیدی مرتبط باشد و اغلب پیش درآمد آزمایش و استفاده از مواد مخدر و سایر اعتیاد از جمله نوشیدن ، سیگار کشیدن و تقلب است.

طبق مشاهدات ، این چیزی است که من پیدا کردم:

  1. افراد جوان و بی حوصله در مصرف OTT زیاده روی می کنند. آنها ساعتهای بی شماری را در سیستم عامل های پخش آنلاین می گذرانند.
  2. مردم در حال خرید سیگار هستند و تمام وقت خود را با سیگار کشیدن می گذرانند.
  3. اشتیاق به کار سخت کاهش یافته است.
  4. اعتیاد به بازی های موبایل دوباره برگشته است.
  5. بی حوصلگی منجر به افزایش ترول در شبکه های اجتماعی شده است. مردم سعی می کنند نقصهایی را در همه چیز پیدا کنند. به گفته آنها شاید این کسالت را از بین ببرد.
  6. بی حوصلگی افراد زیادی را به قمار کشانده است. اعتیاد به قمار به دلیل بی حوصلگی به شکل سرمایه گذاری رمزنگاری داخل روزانه در حال بیرون آمدن است.

من روانشناس نیستم و نکاتی که در بالا ذکر شد مشاهده من است.

طعنه

ما برای طفره رفتن از خستگی هر کاری خواهیم کرد ، حتی کارهایی را انجام می دهیم که از آنها لذت نمی بریم تا مجبور به نفوذ در آن نشویم. در برخی از سطوح ، ما از آن ترسیده ایم. مثل اینکه اگر خسته شویم در نهایت مجبور خواهیم شد با ترس واقعی یا خود واقعی خود روبرو شویم. این بیشتر به همین دلیل است که وقتی خسته می شویم ، غذا می خوریم ، سیگار می کشیم ، بازی های موبایل انجام می دهیم ، مردم را آنلاین ترول می کنیم یا سریال های تلویزیونی را تماشا می کنیم – ما فقط این کار را برای راحتی انجام می دهیم و از ناراحتی خودمان ، کمبود کارها ، و دلزدگی ما

راه حل

راه حل اصلی کسالت اجتناب از افراط در هر کاری است. اگر در اعتیاد آرامش پیدا نکنید ، کمک می کند. اگر در آنجا گیر کرده اید ، اکنون زمان آن است که از اعتیاد عادی خارج شوید. در اینجا چند مرحله دیگر وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از خستگی بدون پناه دادن به اعتیاد ، جلوگیری کنید. من نمی خواهم “کارهایی را که می توانید برای جلوگیری از کسالت انجام دهید” کشف کنم ، اما در عوض افکار شما را برای جلوگیری از خستگی جستجو می کنم.

  1. بهانه آوردن را متوقف کنید: ورزشگاه ها تعطیل هستند و بنابراین ، بسیاری از مردم وقت خود را صرف تمرین یا تمرکز روی سلامتی خود نمی کنند. سلامت جسمی شما دریچه ای برای سلامتی ذهنی شماست. بنابراین قفل شدن و ورزشگاه های بسته نباید بهانه ای برای شما باشد. تمرین در خانه یک بازی ساز است. این باعث صرفه جویی در وقت می شود. هیچ رفت و آمد یا انتظار تجهیزات یا ماشین وجود ندارد. در هر زمان تمرین کنید. می توانید با توجه به زمان شب و روز ، بر اساس برنامه خود ورزش کنید. به علاوه ، اگر هندی هستید ، از تاریخچه خود تشکر کنید. شما از دسترسی مستقیم به “یوگا” برخوردار هستید. این کار را بدون بهانه انجام دهید. حدود 30 دقیقه در روز کافی است.
  2. زندگی دیجیتال را جایگزین زندگی واقعی نکنید: پیمایش در فیدهای شبکه های اجتماعی اعتیادی مخرب است و تا حد زیادی اتلاف وقت و صبر است. خود را تسلیم تصاویر زیبایی نکنید که در شبکه های اجتماعی مشاهده می کنید. وقت خود را در شبکه های اجتماعی محدود کنید. از زمان برای کاوش در حیاط پشتی خانه ، تراس یا بالکن خود استفاده کنید. منظره طبیعی که می توانید با چشمان خود هنگام پرسه زدن لذت ببرید ، از پست های مناسب تصویر در شبکه های اجتماعی بهتر است. واقعاً مهم نیست که شما یک باغ دارید یا یک آپارتمان با پنجره کوچک ، اکنون بهترین زمان سال برای شروع کاشت برخی دانه ها و تماشای رشد گیاهان ، گل ها یا سبزیجات در ماه های آینده است. رشد چیزی از ابتدا احساس مسئولیت را به ما می آموزد. این ما را از عادت های بد زندگی دور می کند.
  3. فرار نکنید ، بنویسید: نوشتن یک فرم هنری در حال محو شدن است ، اما وقتی زمان آهسته پیش می رود ، کلمات می توانند شما را نجات دهند. با قلم و کاغذ بنویسید. رویاهای کودکی ، جاه طلبی های از دست رفته ، ویژگی های شخصیتی که همیشه می خواستید و نحوه تصور آینده خود را بنویسید. هنگامی که جاه طلبی ها ، آرزوها و رویاهای خود را یادداشت می کنید ، برای یک بار دیگر از آن فرار نمی کنید بلکه با آن روبرو می شوید و آن را جذب می کنید.
  4. خوشبختی را در چیزهای کوچک پیدا کنید: چیزی که توانایی لبخند زدن در جوانان را از بین می برد عدم موفقیت آنها در یافتن خوشبختی در چیزهای کوچک است. مردم خسته شده اند زیرا نمی توانند چیزهای کوچک را گرامی بدارند. با این حال ، اگر نتوانید نقاط عطف مهم را جشن بگیرید ، جاه طلبی می تواند مضر و سمی باشد. لطفاً آرام بنشینید ، آرام باشید و بدون موسیقی برقصید ، آواز بخوانید ، سودوکو و جدول کلمات متقاطع بنویسید ، و پس از حل موفقیت آمیز خود را ناز کنید. خوشبختی اندک شما را ادامه می دهد.

من برای مقابله با کسالت چه کردم؟

من یک بار ترک تحصیل در رشته مهندسی بودم که بخشی از تمام عناوین کتاب های من بود. با این حال ، پس از دریافت چند تمسخر در سال 2017 پس از انتشار یک قطعه تاریخ ، دوباره علاقه خود را به تحصیل پیدا کردم. بنابراین ، من سفر کارآفرینی خود را متعادل کردم و سال گذشته لیسانس هنر خود را در تاریخ 27 به پایان رساندم. اکنون ، چون دوباره سال آهسته ای است ، من در حال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته انسان شناسی هستم. بله ، من ناجی خود را در تاریخ و باستان شناسی یافتم و معتقدم آموزش رسمی می تواند تحقیقات من را پشتیبانی کند و طرز تفکر مختلفی را به من ارائه دهد. من با اختصاص وقت آزاد و به پایان رساندن تحصیلات رسمی خود ، با خستگی می جنگم.

دیدگاه شما در مورد کسالت چیست و چگونه می خواهید آن را حل کنید؟



لینک شده


سلب مسئولیت

نظرات بیان شده در بالا از نظر نویسنده است.



پایان مقاله



Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>