آیا نگرانی مشکلات شما را دو چندان می کند



پوجا بدی

پویا بدی نماینده یک زن مدرن بی مهار ، با اراده قوی ، از نظر شخصیتی و حرفه ای موفق است که کلاه های زیادی بهم زده است. حرفه پربار او دامن گیر می شود کمی بیش

یک جمله وجود دارد ، “خدا به کسانی که خودشان کمک می کنند کمک می کند”. دولت عزیز ما نیز ، در همین راستا ، در لحظات متعددی کلمه “atmanirbhar” را به سمت ما پرتاب کرده است ، اساساً همان حرف را می زند! و بله ، همه ما به دنبال خودمان بوده ایم و به کسانی که مشکل دارند کمک می کنیم تا هر کمکی را که می توانیم ارائه دهیم ، اعم از اطلاعات ، پول ، لوازم یا کمک شخصی. چند هفته پیش ، در گوا ، من برای تحویل غذای خانگی به برخی از افراد مبتلا به پوست ، حدود ساعت 19.30 شب رفته بودم و هنگامی که وارد مجتمع می شدم ، مردی به سمت من هجوم آورد که خواستار کمک شد زیرا کارگرش از آنجا افتاده بود نردبان در حالی که انجام برخی از کارهای سقف. مرد از درد فریاد می کشید و در یک لحظه او را بهمراه چند نفر از مسئولین داخل اتومبیل خود قرار دادم و آنها را به نزدیکترین بیمارستان رساندم. من با خونسردی به خانه رفتم ، دوش گرفتم ، این واقعه را برای نامزدم تعریف کردم و با یک عصر فوق العاده در خانه با هم ادامه دادیم. ما می توانستیم در مورد کمبود تجربه و آسیب دیدگی او استرس داشته باشیم ، نگران این باشیم که من در شب با 4 مرد در اتومبیل قرار می گیرم و هیچ فاصله اجتماعی ندارم و تمام عصر مضطرب و غمگین هستم. اما ما تصمیم گرفتیم این واقعیت را جشن بگیریم که من توانستم به کسی کمک کنم ، و برکات خود را نیز حساب کنیم. هر یک از ما با رنج جمعی احاطه شده ایم ، اما چرا اینقدر روی تزریق رنج در زندگی خود متمرکز شده ایم؟ چرا ما رنج و نگرانی را به روشی مزمن و قابل قبول در زندگی تبدیل کرده ایم؟ بیدار شدن و خوابیدن با نگرانی ، پارانویا و احساسات منفی وابسته نه طبیعی است و نه اشکالی ندارد. دیوانگی رایگان پوستی ، اردک زدن و گول زدن covid ، ماسک سه گانه و بیش از حد ضدعفونی کردن و تقویت قدرت در انتظار 3 بالقوهrd موج نه معنی دار است و نه هدفمند و نه سالم. سلامتی واقعی فقط جسمی نیست. سلامتی همان چیزی است که ذهن ، احساسات ، بدن و روح شما را در تعادل برابر در بر می گیرد. اگر فکر می کنید از این رو سالم هستید که بدن شما سالم نیست ، دوباره فکر کنید. اگر احساسات ، تعادل ذهنی و تعادل درونی شما در هرج و مرج یا در یک فضای منفی مداوم قرار داشته باشد ، فقط اوج آن است که در شکل دیگری از بیماری به اوج خود برسد. اعم از عصبانیت از دولت ، فساد ، از دست دادن شغل یا عصبانیت نسبت به دیگران که دارای امتیاز بیشتری هستند ، یا صرفاً یک مارپیچ انزجار و درماندگی آمیخته با نگرانی و ترس ، زمان آن است که از آن بیرون بیایید. کاری که ما به عنوان یک خانواده ، به عنوان گروه و به عنوان یک جامعه باید انجام دهیم این است که اقداماتی را اضافه کنیم که مثبت و شادی را در زندگی روزمره ما القا می کند. اخراج در ابتدا تلاش بیشتری می کند اما چیزی است که شما باید اولویت بندی کنید زیرا نه تنها شما را از بین می برد بلکه همه کسانی را که برای راهنمایی به شما می آیند و همه کسانی را که تحت تأثیر قرار می دهید. زندگی خود را در جستجوی سلامتی متمرکز کنید ، نه در دیوانگی. یکی شما را بهبود می بخشد ، تعادل می دهد و تقویت می کند ، و دیگری شما را در راهی برای “آرامش” قرار می دهد.

  1. من یک زن 34 ساله هستم. من یک دوست پسر کودکی دارم. اگرچه ما همه زندگی خود را می شناسیم و بهترین دوست هستیم ، اما هرگز احساسات عاشقانه نسبت به یکدیگر نداشته ایم. با این حال ، اخیراً او پیشنهاد کرده است که از آنجا که افکارمان با هم مطابقت دارد و ما خیلی خوب با هم کنار می آییم ، باید ازدواج با یکدیگر را در نظر بگیریم. به نظر می رسد یک مسابقه عالی است ، اما آیا باید با آن پیش بروم یا منتظر ملاقات شخص خاصی باشم؟

اگر چیزی که منتظر آن هستید پروانه هایی در شکم شما است و به زانو در می آید و با کسی شور و اشتیاق شدید دارد ، فقط از همه کسانی که ازدواج عاشقانه داشته اند بپرسید این دوام چه مدت طول کشیده است. در نهایت ، یک رابطه خوب طولانی مدت به احترام متقابل ، سازگاری و زندگی جنسی سالم خلاصه می شود. اگر اینها قابل انجام است ، خوب قابل تأمل است. با این حال ، اگر نمی توانید تصور کنید که هر روز صبح از زندگی با او بیدار می شوید ، و این باعث ناراحتی می شود ، قطعاً باید در این مورد تجدید نظر کنید.

  1. دختر 19 ساله من همیشه بسیار خجالتی و مطیع بوده است ، اما اخیراً متوجه شدم که او در مورد بخشش چیزهایی که می تواند برای دیگران مفید باشد سخاوتمند نیست. او تمایل دارد که بخیل باشد ، وقتی صحبت از تأمین نیازها یا حتی در مورد دادن چیزهایی که نیازی به آنها نیست ، می شود. من نمی خواهم با اشاره به او که بسیار خجالتی و حساس است انتقاد و او را زمین بگذارم. چگونه باید با این وضعیت کنار بیایم؟

    نمونه باشید. صریحاً به دیگران هدیه دهید و اجازه دهید شادی را که برای آنها به ارمغان می آورد ببیند. در مورد چگونگی اعطای احساس فوق العاده ، دریافت از شما احساس فوق العاده و این که آنچه در اطراف می گذرد وجود دارد صحبت کنید. تجربه ها و گفتگوها را سرگرم کننده ، مثبت و معنی دار کنید بدون اینکه آن را به او معطوف کنید یا اینکه احساس کنید مربوط به کاری است که باید انجام دهد. گفته شده است که میوه از درخت دور نمی شود ، بنابراین همان چیزی باشید که می خواهید او باشد.
  1. این دوران Covid چنان ما را متزلزل کرده است که من احساس اطمینان زیادی نمی کنم که بیرون از آنجا تعداد زیادی از مردم بیرون بروم. بعد از گذراندن تقریباً یک سال در خانه ، اکنون احساس اعتماد به نفس کمتری دارم. من یک دختر 23 ساله ، دانشجوی کارشناسی ارشد هستم.

به خود زمان دهید تا آرام آرام به زندگی اجتماعی برگردید. به یاد داشته باشید ، شما تنها نیستید ، بسیاری در یک فضای احساسی مشابه وجود دارند و همچنین بسیاری از کسانی که در گذشته می شناختید شخصیت را نیز تغییر داده اند. تا زمانی که مثبت ، مهربان ، آرام و شاد باشید ، نه تنها ادغام می شوید بلکه منبع خوبی برای قدرت و مثبت بودن برای همه کسانی که با شما تماس می گیرند نیز خواهید بود. این شما را از یک قدرت به یک قدرت دیگر خواهد برد.



لینک شده


سلب مسئولیت

نظرات بیان شده در بالا از نظر نویسنده است.



پایان مقاله



Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>